System Lambda BLITZ stosowany jest do instalacji w samochodach z jedno i wielopunktowym wtryskiem paliwa, wyposażonych w sondę lambda  oraz katalizator.

 

 

W systemie BLITZ dzięki połączeniu elektronicznej kontroli przepływu gazu poprzez sygnały z sondy lambda oraz wkomponowanym w zestaw elementom mechanicznym możliwe jest idealne dostosowanie mieszanki gazowej potrzebnej silnikowi do procesu spalania. Poprzez zastosowanie atuatora  mieszanka gazowa jest bezzwłocznie podawana do komory silnika. Główną zaletą tego systemu oprócz prostoty montażu i obsługi serwisowej jest jego wysoka bezawaryjność potwierdzona szerokim stosowaniem przez długie lata. System ten spełnia normy emisji spalin EURO 2

 

 

System Lambda JUST stosowany jest do instalacji w samochodach z jedno i wielopunktowym wtryskiem paliwa , wyposażonych w sondę lambda oraz katalizator.

 

 

JUST jest to system skonstruowany aby sprostać nawet najbardziej wymagającym jednostkom benzynowym. Dzięki zastosowaniu w centrali sterującej mikroprocesora możliwości operacyjne systemu są znacznie bogatsze. System ten dostosowuje się do każdego komputera benzynowego – jest systemem samoadaptującym się pozwalającym na oszczędną eksploatację przy zachowaniu pełnej dynamiki pojazdu. JUST jest określany przez specjalistów branży jako najlepszy produkt w swojej kategorii systemów sterowania do II generacji LPG i CNG .

System spełnia normy emisji spalin EURO 4 oraz może współpracować z EOBD.

 

 

System SEQUENT jest najbardziej rozwiniętym systemem wtrysku gazu ,powstałym w wyniku wieloletniego doświadczenia oraz nieustannych badań prowadzonych przez BRC w dziedzinie wtrysku fazy lotnej. Układ SEQUENT jest przeznaczony do samochodów z wielopunktowym sekwencyjnym układem wtrysku benzyny i ma zastosowanie w szerokiej gamie pojazdów tj. Z : 3,4,5,6,8,12 cylindrami jak i z TURBO doładowaniem.

System ten jest pierwszą instalacją ,która wprowadza do branży zasilania na gaz tzw. Listwę RAIL – korektor paliwa wtryskowego zasilający pod ciśnieniem wszystkie (rzeczywiste) wtryskiwacze , mające za zadanie rozpylenie odmierzonej i dostarczonej pod ciśnieniem dawki paliwa do każdego cylindra silnika. W systemie tym zostaje wyeliminowane ryzyko powrotu płomienia tzw. „Strzałów” , wtrysk następuje bowiem w pobliżu zaworów ssących i odbywa się fazowo przy otwarciu zaworu ssącego. Dzięki połączeniu układów sterowania wtryskiem benzyny i gazu istnieje pełna kontrola nad emisją zanieczyszczeń przez zapewnienie optymalnych warunków pracy katalizatora.

 

 

System wtrysku gazu SEQUENT 24 jest najnowszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej powstałym na bazie systemu SEQUENT ,który to doskonale sprawdził się w samochodach wyposażonych w wtrysk benzyny. Powstał on w odpowiedzi na zapotrzebowanie grona klientów , szukających tańszych rozwiązań i jest alternatywą pełnej wersji systemu SEQUENT. System SEQUENT 24 jest przeznaczony do samochodów trzy lub czterocylindrowych. Dzięki zastosowaniu modyfikacji polegającej na użyciu nowej generacji czujników i emulatorów system ten jest łatwiejszy do zainstalowania jak również prostszy w programowaniu. Podobnie jak w systemie SEQUENT tak i w SEQUENT 24 ma zastosowanie listwa RAIL BRC ,która zasila pod ciśnieniem wszystkie rzeczywiste wtryskiwacze BRC. Dozowanie gazu odbywa się z maksymalną dokładnością albowiem każdy wtryskiwacz obsługuje wyłącznie jeden cylinder. W systemie tym zostaje wyeliminowane ryzyko występowania płomienia zwrotnego czyli tzw. Strzałów ponieważ wtrysk gazu następuje w pobliżu zaworów ssących w momencie ich otwarcia. Ze względu na prostotę obsługi ,zasady działania ,szybki montaż , niezawodność oraz niską cenę system ten zyskał uznanie grona klientów w samochodach których został zamontowany.

 

 

 

AUTO na GAZ - CZYSTY ZYSK

 

 

 

Wykorzystano materiały z ulotki reklamowej biura handlowego CZAKRAM®