System Lambda BLITZ stosowany
jest do instalacji w samochodach z jedno i wielopunktowym wtryskiem paliwa,
wyposażonych w sondę lambda
oraz katalizator.
W systemie BLITZ dzięki połączeniu elektronicznej kontroli przepływu gazu
poprzez sygnały z sondy lambda oraz wkomponowanym w zestaw elementom
mechanicznym możliwe jest idealne dostosowanie mieszanki gazowej potrzebnej
silnikowi do procesu spalania. Poprzez zastosowanie atuatora mieszanka gazowa jest bezzwłocznie
podawana do komory silnika. Główną zaletą tego systemu oprócz prostoty montażu
i obsługi serwisowej jest jego wysoka bezawaryjność
potwierdzona szerokim stosowaniem przez długie lata. System ten spełnia normy
emisji spalin EURO 2
System Lambda JUST
stosowany jest do instalacji w samochodach z jedno i wielopunktowym wtryskiem paliwa , wyposażonych w sondę lambda oraz katalizator.
JUST jest to system skonstruowany aby sprostać nawet najbardziej wymagającym
jednostkom benzynowym. Dzięki zastosowaniu w centrali sterującej mikroprocesora
możliwości operacyjne systemu są znacznie bogatsze. System ten dostosowuje się
do każdego komputera benzynowego – jest systemem samoadaptującym
się pozwalającym na oszczędną eksploatację przy zachowaniu pełnej dynamiki
pojazdu. JUST jest określany przez specjalistów
branży jako najlepszy produkt w swojej kategorii systemów sterowania do II
generacji LPG i CNG .
System spełnia normy emisji spalin
EURO 4 oraz może współpracować z EOBD.
System SEQUENT jest
najbardziej rozwiniętym systemem wtrysku gazu ,powstałym
w wyniku wieloletniego doświadczenia oraz nieustannych badań prowadzonych przez
BRC w dziedzinie wtrysku fazy lotnej. Układ SEQUENT jest przeznaczony do samochodów z wielopunktowym
sekwencyjnym układem wtrysku benzyny i ma zastosowanie w szerokiej gamie
pojazdów tj. Z : 3,4,5,6,8,12
cylindrami jak i z TURBO doładowaniem.
System ten jest pierwszą instalacją ,która wprowadza do branży zasilania na gaz tzw. Listwę RAIL – korektor paliwa
wtryskowego zasilający pod ciśnieniem wszystkie (rzeczywiste) wtryskiwacze ,
mające za zadanie rozpylenie odmierzonej i dostarczonej pod ciśnieniem dawki
paliwa do każdego cylindra silnika. W systemie tym zostaje wyeliminowane ryzyko
powrotu płomienia tzw. „Strzałów” , wtrysk następuje
bowiem w pobliżu zaworów ssących i odbywa się fazowo przy otwarciu zaworu
ssącego. Dzięki połączeniu układów sterowania wtryskiem benzyny i gazu istnieje
pełna kontrola nad emisją zanieczyszczeń przez zapewnienie optymalnych warunków
pracy katalizatora.
System wtrysku gazu SEQUENT
24 jest najnowszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej
powstałym na bazie systemu SEQUENT ,który to doskonale sprawdził się w samochodach
wyposażonych w wtrysk benzyny. Powstał on w odpowiedzi na zapotrzebowanie grona
klientów , szukających tańszych rozwiązań i jest
alternatywą pełnej wersji systemu SEQUENT.
System SEQUENT 24 jest przeznaczony
do samochodów trzy lub czterocylindrowych. Dzięki zastosowaniu modyfikacji
polegającej na użyciu nowej generacji czujników i emulatorów system ten jest
łatwiejszy do zainstalowania jak również prostszy w programowaniu. Podobnie jak
w systemie SEQUENT tak i w SEQUENT 24 ma zastosowanie listwa RAIL BRC ,która zasila pod ciśnieniem
wszystkie rzeczywiste wtryskiwacze BRC.
Dozowanie gazu odbywa się z maksymalną dokładnością albowiem każdy wtryskiwacz
obsługuje wyłącznie jeden cylinder. W systemie tym zostaje wyeliminowane ryzyko
występowania płomienia zwrotnego czyli tzw. Strzałów
ponieważ wtrysk gazu następuje w pobliżu zaworów ssących w momencie ich
otwarcia. Ze względu na prostotę obsługi ,zasady
działania ,szybki montaż , niezawodność oraz niską cenę system ten zyskał
uznanie grona klientów w samochodach których został zamontowany.
Wykorzystano materiały z ulotki reklamowej biura
handlowego CZAKRAM®